miercuri, 3 aprilie 2013

Mesajul Domnului Lucian Baroiu    
Presedintele F.R.K.
"Revelatia de a fi Presedinte de Federatie

   20.01.2013..... Am invins credeam noi cei din 
Federatia Romana de Karate, atunci cand am schimbat
Presedintele.
   Dar...... De fapt am constatat ca am schimbat foarte
putin!Am schimbat decat un"Om"! Cel mai greu este sa 
schimbi o mentalitate! Mentalitate care dainuie de 
aproape 16 ani si care este adanc implementata in
comportamentul celor care cred ca au facut asa zisa 
schimbare, mentalitate care este demodata si care 
stopeaza progresul firesc si normal al Karate-ului
din Romania.
   Cred ca cei care au ales sa schimbe Presedintele, 
nu au inteles ca trebuie sa se schimbe si ei din punct
de vedere mental, vizionar si comportamental.
   Viitorul ne va apartine numai daca vom putea sa
dezvoltam programe si proiecte care sa duca real la 
progresul Karate-ului din Romania, prin Federatia Romana
de Karate.
   Cand am luat decizia de a candida, am luat si
hotararea de a face din Karate,unul din sporturile cele
mai cunoscute si agreate din Romania. 
   Karate ca sport inseamna performanta, Karate ca arta 
inseamna viata!
   Tinerii din Romania au nevoie de Karate pentru a se
educa,modela,echilibra si nu in ultimul rand pentru 
"Progres". In Japonia se practica aproape in orice
familie Arte Martiale,iar Japonia demonstreaza permanent 
ca este in progres.
   Sunt sigur ca si noi Romanii putem alege sa progresam
permanent, cu conditia de a ne convinge permanent cineva
sa ne schimbam mentalitatea.

Lucian Baroiu
Un Presedinte, care vrea sa schimbe mentalitati! "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu