joi, 15 august 2013

EXCLUSIV Carmen Tocală a dezvăluit când îşi vor primi federaţiile de arte marţiale premierile 

2767tocala.jpg
Refuzul MTS de a plăti federaţiilor de arte marţiale premierile pentru performanţele obţinute la diverse competiţii internaţionale a fost explicat exclusiv pentru “Sport Revolution” de secretarul de stat pe probleme de sport, Carmen Tocală, care a motivat de ce ministerul ezită să facă acest pas, deşi reprezentaţii tuturor federaţiilor de profil din România fac presiuni pentru a fi deblocate aceste premieri.
“Dacă federaţiile ne fac dovada că sunt recunoscute de un organism internaţional, vor primi premierile. Dacă, spre exemplu, la SKDUN scrie că sunt afiliaţi la un organism obscur, nu înseamnă că SKDUN e federaţie. Ei trebuie să facă dovada că sunt recunoscuţi de federaţia internaţională. Altfel, nu vor primi premierile. Vă spun sincer, eu îmi doresc să le dau banii, dar aceste premii vor veni în funcţie de documentele pe care mi le pun la dispoziţie federaţiile naţionale. Deocamdată nu am primit aceste documente care atestă că aceste federaţii sunt recunoscute de cele internaţionale. Banii există, nimeni nu vrea să păcălească pe nimeni, eu sper să-i dau cât mai repede. Ei se ceartă unii cu alţii şi nu îmi permit să semnez un document fără să-l verific din toate punctele de vedere”, a susţinut Tocală referitor la acest controversat subiect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu